متقاضی محترم ..
نکته اول : ممکن است خدمت مورد درخواست شما در هیچ یک از پلان های اشتراک ما نگنجد . ما میتوانیم به صورت مورد نیز موارد مورد درخواست شما از جمله تغییرات در سایت ، بهینه سازی و یا نگارش افزونه را به انجام رسانیم . بدین منظور شما میباید در پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینا ثبت نام نمایید و در آنجا اقدام به ثبت درخواست نمایید
برای ورود به پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینا کلیک کنید
نکته دوم : ممکن است تعاریفی که شما از خدمات قابل ارائه ما برداشت میکنید با آنچه که مدنظر ما میباشد تفاوت داشته باشد . برای آشنایی و درک بهتر خدمات ما ، در لیست زیر و در ستون خدمات ، روی عنوان هر سطر کلیک کنید تا توضیحات مربوط به آن سطر را مشاهده فرمایید
خدمات | پشتیبانی رایگان | طرح برنزی | طرح نقره ای | طرح طلائی |
---|---|---|---|---|
اطلاع رسانی انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا از طریق پیامکزمانی که نسخه های جدید مدیریت محتوا منتشر میشود ، به اعضا توسط پیامک به شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام در سامانه وارد نموده اند ، اطلاع رسانی میشود |
||||
اطلاع رسانی انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا از طریق ایمیلزمانی که نسخه جدیدی از مدیریت محتوا منتشر میشود به مشترکین از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود |
||||
مشاوره تلفنی در ساعات تعیین شدهکلیه مشترکین و غیرمشترکین مجازند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات 13 الی 17 با مدیریت سامانه در شرایط اضطراری تماس تلفنی برقرار کنند . شایان ذکر است که تماس تلفنی فقط جنبه مشاوره دارد و برای انجام درخواست ، مشترکین و غیرمشترکین میبایست درخواست خود را بصورت کتبی به واحد مربوطه ارسال کنند |
||||
اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتیاطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی که به صورت عمومی منتشر و شناسائی میشود به مشترکین |
||||
اطلاع رسانی در مورد انتشار نسخه های جدید افزونه هاگاها نسخه های افزونه ها از جمله کامپوننت ، ماژولها و پلاگین ها منتشر میشود که در این گونه مواقع نسخه های قبلی یا دارای مشکل بوده اند و یا امکانات جدیدی به آن ها اضافه شده اند . به مشترکین به محض انتشار نسخه های جدید از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود |
||||
ارتقا امنیتامنیت در یک سایت دارای دو جنبه میباشد ، هاست و سایت . از نظر سایت افزونه های امنیتی نصب شده و تنظیمات لازم اعمال میگردد و از نظر هاست به مشترکین مشاوره داده میشود و در صورت وجود مشکل بدان ها اطلاع رسانی میگردد |
||||
رفع اشکال کارکرد افزونه ها در صورت امکانگاها افزونه های نصب شده در سایت دارای اشکال عملکردی میباشند . این اشکال ها در دو دسته طبقه بندی میشوند ، دسته اول زمانی است که نیاز به تغییرات در ساختار کد نویسی افزونه میباشد و دسته دوم زمانی است که افزونه نیازمند تنظیمات مناسب میباشد . در این بند ، تغییرات کد نویسی و همچنین تنظیمات افزونه از پایه ، شامل پشتیبانی نمیشود |
||||
بروز رسانی نسخه مدیریت محتوا همزمان با انتشار نسخه های جدیدبرای سایت های تحت پشتیبانی به محض انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا جوملا ، نسخه های جدید توسط خود ما بروز رسانی میشود |
||||
پاسخ گویی به تیکت هامشترکین میتوانند مسائل و مشکلات خود را که میتوان از طریق تیکت بدان ها پاسخ داد از این طریق پیگیری نمایند . توجه داشته باشید ، بسیاری از موارد را نمیتوان به صورت مکتوب پاسخ داد و پاسخ گویی توسط تیکت شامل رفع مشکلات جزئی و پیگیری مشکلات میباشد |
||||
بررسی سایت از نظر SEOبه محض دریافت اشتراک ، کارشناسان ما ظرف 15 روز کاری سایت مشترکین را از نظر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بررسی نموده و یک گزارش کتبی از کمبود ها و کاستی های وب سایت فعلی برای مشتریان ارسال خواهند نمود |
||||
تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت ماهیانهدرصورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما بصورت ماهیانه یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه خواهیم نمود و همواره قابل ارائه به شما میباشد . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است |
||||
ارسال DVD آموزش جوملا در 8 ساعتگرچه ما پشتیبانی سایت شما را انجام میدهیم ، اما مشکل اساسی بیشتر مشتریان ما ، ورود اطلاعات و راهبری سایتشان میباشد . به همین منظور برای مشترکین DVD آموزشی در نظر گرفته شده است تا براحتی بتوانند طریقه کار با مدیریت محتوا جوملا را فراگرفته و سایت خود را مدیریت نمایند . افرادی که در گروه مشترکینی که این DVD های آموزشی تعلق میگیرد قرار ندارند ، میتوانند با مراجعه به سایت joominamarket.com از قسمت آموزش آن را تهیه نمایند |
||||
تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت هفتگیدر صورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما به صورت هفتگی یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه میکنیم . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است |
||||
رفع اشکال فارسی سازی قالب هادرصورتی که قالب سایت مشترکین ، دارای مشکل فارسی سازی باشد ، ابتدا کارشناسان ما پس از بررسی سایت ، مشکلات را رفع نموده و موارد تغییر یافته را به مشترکین کتبا اعلام مینمایند و در صورت درخواست مشترکین موارد تشخیص داده توسط مشتریان و یا خود کارشناسان ما مرتفع میشود |
||||
ارتقا سرعت لود سایتپس از دریافت اشتراک توسط مشترکین ، سایت اعلام شده از نظر ساختار و بهبود سرعت بارگذاری بررسی میگردد و مشکلات به مشترک کتبا اعلام میشود . پشتیبان شما موارد لازم جهت بهبود بارگذاری سایت را انجام داده و تغییرات انجام شده را کتبا اعلام خواهد نمود. توجه داشته باشید این کار یکبار در هنگام ابتدای اشتراک شما انجام خواهد شد . نگه داری سرعت بارگذاری بر عهده خود مشترک میباشد ، اما کارشناسان ما شما را برای ادامه مسیر راهنمایی خواهند نمود. همچنین با مطالعه کارهای انجام شده درخواهید یافت که از چه مواردی باید پرهیز نمایید |
||||
نصب سیستم مونیتورینگ برای سایتسیستم مونیتورینگ ما ، هر 3 دقیقه یکبار ، سایت شما را به صورت خودکار بررسی مینماید و در صورت قطعی سرور ، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی میگردد |
||||
ارسال DVD آموزش طراحی قالبدر این DVD آموزشی شما CSS ، HTML و نحوه طراحی قالب را فراخواهید گرفت . این مورد به شما کمک مینماید تا تغییرات احتمالی مورد نظر را در افزونه ها و همچنین نحوه نمایش قالب خود را تغییر دهید |
||||
رفع اشکال فارسی سازی افزونه ها در نحوه نمایشدر بسیاری از موارد ، افزونه های استفاده شده و سایت دارای مشکل میباشد . با ایجاد درخواست مشترک مبنی بر تصحیح اشکالات فارسی سازی ، در صورتی که این اشکالات شامل موارد CSS باشد ، این مورد انجام شده و نتیجه کتبا به مشترک گزارش میشود |
||||
انتقال سایت در صورت نیاز به سرور مورد نظردر صورتی که مشترک تقاضای انتقال سایت خود به سرور جدیدی را داشته باشد ، با ثبت درخواست ، برای وی انتقال انجام میشود |
||||
10% تخفیف در جومینا مارکتبا خرید اشتراک طلایی از 10 درصد تخفیف در جومینا مارکت برخوردار خواهید شد . مشترکین طرح طلایی برای دریافت محصولات موردنظرشون کافیست در همین سامانه ، از طریق ارسال تیکت ، محصولات موردنظر خود را اعلام نمایند |
||||
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوپس از ارائه گزارش کاستی ها ، جهت انطباق سایت با موتورهای جستجو ، با اعلام رضایت مشترک که میباید به صورت کتبی باشد ، تیم پشتیبان موارد را در سایت اعمال نموده و مشترکین میتوانند شاهد بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو باشند . در این مرحله میباید 3 نکته را در نظر داشت . اول آنکه این کار تنها یک بار در هنگام دریافت اشتراک انجام میشود و ادامه آن با خود مشترک میباشد و نکته دوم آن است که تغییر محتوا بر عهده تیم پشتیبان نمیباشد ، اما موارد مورد نیاز برای تغییر ، کتبا به مشترک اعلام میشود و نکته سوم آن که ، تغییرات قابل انجام در سطح offline page صورت میپذیرد |
||||
ارائه مشاوره جهت افزایش درآمد سایتدر بیشتر مواقع ، عدم ماندگاری یک سایت ناشی از عدم درآمد زایی آن است . برای مشترکین این دسته ، کارشناسان بازاریابی ما ، با تجربه ای که از عملکرد سایت های مشابه دارند میتوانند راه کارهای مفید جهت به درآمد رسیدن سایت ارائه نمایند |
||||
ورود محتوابرای مشترکینی که شامل این سرویس میشود ، کارشناسان ما تا 10 ساعت ، محتوا ارائه شده توسط مشترک را ، در سایت وارد مینمایند . مازاد بر این 10 ساعت ، هر ساعت 20 هزار تومان محاسبه میشود |
10 ساعت | |||
تعداد سایتهای قابل پذیرش جهت پشتیبانیکلیه خدمات معرفی شده در هر یک از طرح های برنزی ، نقره ای و یا طلایی فقط برای یک سایت ارائه میشوند |
یک سایت | یک سایت | یک سایت | |
تعرفه پشتیبانی سه ماهه | رایگان | 310 هزار تومان | 390 هزار تومان | 530 هزار تومان |
تعرفه پشتیبانی شش ماهه | رایگان | 380 هزار تومان | 480 هزار تومان | 640 هزار تومان |
تعرفه پشتیبانی یکساله | رایگان | 520 هزار تومان | 660 هزار تومان | 860 هزار تومان |
ممکن است شما تمایل داشته باشید تا به صورت موردی از سامانه پشتیبانی جومینا استفاده نمایید برای ایجاد درخواست کلیک کنید | ||||
اشتراک |