قوانین و مقررات استفاده از سامانه پشتیبانی از مشتریان

خواهشمندیم قبل از مرور لیست خدماتی که در جدول پایین مشاهده خواهید کرد به دو نکته توجه

در این صفحه ، کلیه قوانین مربوط به ارائه خدمات در پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینــــــا تشریح میشود
خواندن کلیه بندهای قوانین ، قبل از ثبت نام ، برای کسانیکه مایل به دریافت خدمات و پشتیبانی هستند ، الزامیست !
این صفحه به مرور زمان بروزرسانی میشود و بندهای جدیدی به آن اضافه میشود و یا حتی ممکن است در صورت لزوم بندهای قبلی تغییر داده شوند
فلذا کلیه کسانیکه در پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینــــــا اقدام به ثبت نام میکنند عملا" با ثبت نام شون کلیه قوانین حال و آینده را پذیرفته اند

قوانین توضیحات
قانون شماره 1 پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینــــــا در داخل ایران مدیریت میشه و کلیه فعالیتهایی که در پایگاه مذکور صورت میگیرد تابع قوانین حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد . فلذا از قبول درخواستهایی که مغایر با قوانین حاکم در ایران است جدا" معذوریم
قانون شماره 2  جهت ارائه خدمات و پشتیبانی هر چه بهتر ، خواهشمندیم به هنگام ثبت نام در پر کردن فیلدها ، اطلاعاتتون رو بصورت معنادار و معتبر وارد نمایید !
قانون شماره 3  زمانیکه تیکتی را ارسال میکنید ، صبور باشید تا کارشناسان ما به درخواست شما پاسخ دهند و از ارسال تیکتهای اسپم وار ، اکیدا خودداری فرمایید !
قانون شماره 4 عنوانی را که در فیلد موضوع تیکت وارد میکنید ، میبایست مختصر و مفید و کاملا گویا باشد به نحوی که با رویت آن براحتی متوجه درخواستهایتان شویم . مثل درخواست سفارش طراحی قالب املاک
از درج عناوینی همچون : درخواست سفارش یا سفارش طراحی یا مشکل در سایت و ... که گویای درخواستتون نمیباشند شدیدا پرهیز نمایید !
قانون شماره 5 از طرح یک درخواست یا سفارش در چندین تیکت ، اکیدا خودداری فرمایید . هر درخواست را میبایست در یک تیکت مطرح کنید و در همان تیکت هم پیگیر باشید و چنانچه درخواست دیگری دارید در تیکتی جداگانه مطرح نمایید !
قانون شماره 6  لطفا تیکتهایتان را با زبان شیرین فارسی ارسال کنید و از تایپ کردن بصورت لاتین ، فینگلیش و ... اکیدا خودداری فرمایید !
قانون شماره 7  هزینه ای که برای انجام درخواست مشتری برآورد میشود برای همان درخواست خواهد بود و چنانچه مشتری درخواست جدیدی داشته باشد به طبع هزینه اضافه تری در پی خواهد داشت
قانون شماره 8  در برخی از واحدهای پشتیبانی ما نیاز به برخی اطلاعات داریم که بدون ارائه این اطلاعات ، برآورد هزینه و یا انجام درخواست ، غیرممکن خواهد بود . فلذا خواهشمندیم به هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات موردنیاز را تکمیل نمایید
قانون شماره 9 مشتری موظف است پس از اتمام انجام درخواست ، نسبت به تغییر کلیه رمزهایی که قرار داده است اقدام نماید
در غیر اینصورت ، به هنگام بروز هرگونه مشکلی ، هیچ مسئولیتی برعهده سامانه نخواهد بود
قانون شماره 10 جرائم دیرکرد پرداخت صورتحساب ها و تاخیر در قبول برآورد هزینه ها :

1 - زمانیکه صورتحساب برای مشتری ایجاد میشود ، مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 5 روز ، صورتحساب خود را پرداخت نماید
چنانچه مشتری در این مدت اقدام به پرداخت ننماید ، آنگاه صورتحساب مشتری ، کنسل خواهد شد و در صورتیکه مشتری مجددا مایل به پرداخت صورتحساب کنسل شده باشد ، آنگاه مطابق با بند شماره 3 همین قانون ، صورتحساب جدیدی برای مشتری صادر خواهد شد

2 - پس از اعلام نظر کارشناسان در زمینه های برآورد هزینه های مربوط به امور طراحی اختصاصی ، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ به مشتری ، مشتری موظف است موافقت خود را مبنی بر قبول برآورد هزینه بصورت کتبی اعلام نماید
چنانچه مشتری ظرف این مدت ، موافقت خود را اعلام ننماید آنگاه درخواست مشتری ، کنسل شده تلقی خواهد شد و پذیرش مجدد همان درخواست ، مشمول مبلغی مطابق با بند شماره 3 همین قانون ، صورت خواهد گرفت

3 - در مورد بندهای 1 و 2 ، تا مبلغ 100 هزار تومان جریمه ای معادل 10 درصد و برای مبالغ بالاتر از 100 هزار تومان جریمه ای معادل 2 درصد احتساب خواهد شد
شایان ذکر است که قانون جرائم ، فقط به جهت ایجاد انگیزه برای خوش حسابی مشترکین و همچنین شناسایی اینگونه مشترکین و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد و همچنین جلوگیری از بر هم خوردن وقت کارشناسان سامانه تا حد ممکن و ... ، وضع شده است

متقاضی محترم ..

خواهشمندیم قبل از مرور لیست خدماتی که در جدول پایین مشاهده خواهید کرد به دو نکته توجه نمایید :

نکته اول : ممکن است خدمت مورد درخواست شما در هیچ یک از پلان های اشتراک ما نگنجد . ما میتوانیم به صورت مورد نیز موارد مورد درخواست شما از جمله تغییرات در سایت ، بهینه سازی و یا نگارش افزونه را به انجام رسانیم . بدین منظور شما میباید در پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینا ثبت نام نمایید و در آنجا اقدام به ثبت درخواست نمایید
برای ورود به پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینا کلیک کنید

نکته دوم : ممکن است تعاریفی که شما از خدمات قابل ارائه ما برداشت میکنید با آنچه که مدنظر ما میباشد تفاوت داشته باشد . برای آشنایی و درک بهتر خدمات ما ، در لیست زیر و در ستون خدمات ، روی عنوان هر سطر کلیک کنید تا توضیحات مربوط به آن سطر را مشاهده فرمایید
خدماتپشتیبانی رایگانطرح برنزیطرح نقره ایطرح طلائی

اطلاع رسانی انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا از طریق پیامک

زمانی که نسخه های جدید مدیریت محتوا منتشر میشود ، به اعضا توسط پیامک به شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام در سامانه وارد نموده اند ، اطلاع رسانی میشود

       

اطلاع رسانی انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا از طریق ایمیل

زمانی که نسخه جدیدی از مدیریت محتوا منتشر میشود به مشترکین از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود

       

مشاوره تلفنی در ساعات تعیین شده

کلیه مشترکین و غیرمشترکین مجازند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات 13 الی 17 با مدیریت سامانه در شرایط اضطراری تماس تلفنی برقرار کنند . شایان ذکر است که تماس تلفنی فقط جنبه مشاوره دارد و برای انجام درخواست ، مشترکین و غیرمشترکین میبایست درخواست خود را بصورت کتبی به واحد مربوطه ارسال کنند

       

اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی

اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی که به صورت عمومی منتشر و شناسائی میشود به مشترکین

       

اطلاع رسانی در مورد انتشار نسخه های جدید افزونه ها

گاها نسخه های افزونه ها از جمله کامپوننت ، ماژولها و پلاگین ها منتشر میشود که در این گونه مواقع نسخه های قبلی یا دارای مشکل بوده اند و یا امکانات جدیدی به آن ها اضافه شده اند . به مشترکین به محض انتشار نسخه های جدید از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود

       

ارتقا امنیت

امنیت در یک سایت دارای دو جنبه میباشد ، هاست و سایت . از نظر سایت افزونه های امنیتی نصب شده و تنظیمات لازم اعمال میگردد و از نظر هاست به مشترکین مشاوره داده میشود و در صورت وجود مشکل بدان ها اطلاع رسانی میگردد

       

رفع اشکال کارکرد افزونه ها در صورت امکان

گاها افزونه های نصب شده در سایت دارای اشکال عملکردی میباشند . این اشکال ها در دو دسته طبقه بندی میشوند ، دسته اول زمانی است که نیاز به تغییرات در ساختار کد نویسی افزونه میباشد و دسته دوم زمانی است که افزونه نیازمند تنظیمات مناسب میباشد . در این بند ، تغییرات کد نویسی و همچنین تنظیمات افزونه از پایه ، شامل پشتیبانی نمیشود

       

بروز رسانی نسخه مدیریت محتوا همزمان با انتشار نسخه های جدید

برای سایت های تحت پشتیبانی به محض انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا جوملا ، نسخه های جدید توسط خود ما بروز رسانی میشود
البته تا حدی که کار به مهاجرت کشیده نشود !
در صورت نیاز به مهاجرت میبایست در واحد ارتقا به جوملای فارسی تیم جومینا درخواست ارسال شود تا بر آن اساس برآورد هزینه صورت بگیرد
کلیه مشترکین طرحهای پشتیبانی فقط از هزینه مهاجرت هسته معاف میباشند

       

پاسخ گویی به تیکت ها

مشترکین میتوانند مسائل و مشکلات خود را که میتوان از طریق تیکت بدان ها پاسخ داد از این طریق پیگیری نمایند . توجه داشته باشید ، بسیاری از موارد را نمیتوان به صورت مکتوب پاسخ داد و پاسخ گویی توسط تیکت شامل رفع مشکلات جزئی و پیگیری مشکلات میباشد

       

بررسی سایت از نظر SEO

به محض دریافت اشتراک ، کارشناسان ما ظرف 15 روز کاری سایت مشترکین را از نظر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بررسی نموده و یک گزارش کتبی از کمبود ها و کاستی های وب سایت فعلی برای مشتریان ارسال خواهند نمود

       

تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت ماهیانه

درصورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما بصورت ماهیانه یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه خواهیم نمود و همواره قابل ارائه به شما میباشد . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است

       

ارسال DVD آموزش جوملا در 8 ساعت

گرچه ما پشتیبانی سایت شما را انجام میدهیم ، اما مشکل اساسی بیشتر مشتریان ما ، ورود اطلاعات و راهبری سایتشان میباشد . به همین منظور برای مشترکین DVD آموزشی در نظر گرفته شده است تا براحتی بتوانند طریقه کار با مدیریت محتوا جوملا را فراگرفته و سایت خود را مدیریت نمایند . افرادی که در گروه مشترکینی که این DVD های آموزشی تعلق میگیرد قرار ندارند ، میتوانند با مراجعه به سایت joominamarket.com از قسمت آموزش آن را تهیه نمایند

       

تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت هفتگی

در صورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما به صورت هفتگی یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه میکنیم . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است

       

رفع اشکال فارسی سازی قالب ها

درصورتی که قالب سایت مشترکین ، دارای مشکل فارسی سازی باشد ، ابتدا کارشناسان ما پس از بررسی سایت ، مشکلات را رفع نموده و موارد تغییر یافته را به مشترکین کتبا اعلام مینمایند و در صورت درخواست مشترکین موارد تشخیص داده توسط مشتریان و یا خود کارشناسان ما مرتفع میشود

       

ارتقا سرعت لود سایت

پس از دریافت اشتراک توسط مشترکین ، سایت اعلام شده از نظر ساختار و بهبود سرعت بارگذاری بررسی میگردد و مشکلات به مشترک کتبا اعلام میشود . پشتیبان شما موارد لازم جهت بهبود بارگذاری سایت را انجام داده و تغییرات انجام شده را کتبا اعلام خواهد نمود. توجه داشته باشید این کار یکبار در هنگام ابتدای اشتراک شما انجام خواهد شد . نگه داری سرعت بارگذاری بر عهده خود مشترک میباشد ، اما کارشناسان ما شما را برای ادامه مسیر راهنمایی خواهند نمود. همچنین با مطالعه کارهای انجام شده درخواهید یافت که از چه مواردی باید پرهیز نمایید

       

نصب سیستم مونیتورینگ برای سایت

سیستم مونیتورینگ ما ، هر 3 دقیقه یکبار ، سایت شما را به صورت خودکار بررسی مینماید و در صورت قطعی سرور ، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی میگردد

       

ارسال DVD آموزش طراحی قالب

در این DVD آموزشی شما CSS ، HTML و نحوه طراحی قالب را فراخواهید گرفت . این مورد به شما کمک مینماید تا تغییرات احتمالی مورد نظر را در افزونه ها و همچنین نحوه نمایش قالب خود را تغییر دهید

       

رفع اشکال فارسی سازی افزونه ها در نحوه نمایش

در بسیاری از موارد ، افزونه های استفاده شده و سایت دارای مشکل میباشد . با ایجاد درخواست مشترک مبنی بر تصحیح اشکالات فارسی سازی ، در صورتی که این اشکالات شامل موارد CSS باشد ، این مورد انجام شده و نتیجه کتبا به مشترک گزارش میشود

       

انتقال سایت در صورت نیاز به سرور مورد نظر

در صورتی که مشترک تقاضای انتقال سایت خود به سرور جدیدی را داشته باشد ، با ثبت درخواست ، برای وی انتقال انجام میشود

       

10% تخفیف در جومینا مارکت

با خرید اشتراک طلایی از 10 درصد تخفیف در جومینا مارکت برخوردار خواهید شد . مشترکین طرح طلایی برای دریافت محصولات موردنظرشون کافیست در همین سامانه ، از طریق ارسال تیکت ، محصولات موردنظر خود را اعلام نمایند

       

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

پس از ارائه گزارش کاستی ها ، جهت انطباق سایت با موتورهای جستجو ، با اعلام رضایت مشترک که میباید به صورت کتبی باشد ، تیم پشتیبان موارد را در سایت اعمال نموده و مشترکین میتوانند شاهد بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو باشند . در این مرحله میباید 3 نکته را در نظر داشت . اول آنکه این کار تنها یک بار در هنگام دریافت اشتراک انجام میشود و ادامه آن با خود مشترک میباشد و نکته دوم آن است که تغییر محتوا بر عهده تیم پشتیبان نمیباشد ، اما موارد مورد نیاز برای تغییر ، کتبا به مشترک اعلام میشود و نکته سوم آن که ، تغییرات قابل انجام در سطح offline page صورت میپذیرد

       

ارائه مشاوره جهت افزایش درآمد سایت

در بیشتر مواقع ، عدم ماندگاری یک سایت ناشی از عدم درآمد زایی آن است . برای مشترکین این دسته ، کارشناسان بازاریابی ما ، با تجربه ای که از عملکرد سایت های مشابه دارند میتوانند راه کارهای مفید جهت به درآمد رسیدن سایت ارائه نمایند

       

ورود محتوا

برای مشترکینی که شامل این سرویس میشود ، کارشناسان ما تا 10 ساعت ، محتوا ارائه شده توسط مشترک را ، در سایت وارد مینمایند . مازاد بر این 10 ساعت ، هر ساعت 20 هزار تومان محاسبه میشود

      10 ساعت

تعداد سایتهای قابل پذیرش جهت پشتیبانی

کلیه خدمات معرفی شده در هر یک از طرح های برنزی ، نقره ای و یا طلایی فقط برای یک سایت ارائه میشوند

  یک سایت یک سایت یک سایت
تعرفه پشتیبانی سه ماهه رایگان 310 هزار تومان 390 هزار تومان 530 هزار تومان
تعرفه پشتیبانی شش ماهه رایگان 380 هزار تومان 480 هزار تومان 640 هزار تومان
تعرفه پشتیبانی یکساله رایگان 520 هزار تومان 660 هزار تومان 860 هزار تومان
ممکن است شما تمایل داشته باشید تا به صورت موردی از سامانه پشتیبانی جومینا استفاده نمایید برای ایجاد درخواست کلیک کنید
اشتراک

درخواست افزونه نویسی

گروه جومینا با داشتن بیشترین افزونه های نگارش یافته برای سیستم های مدیریت محتوا در کارنامه خود آماده است تا انواع سفارشات شما در زمینه های  نگارش افزونه های اختصاصی ، افزونه های بانکی برای انواع کامپوننت و تمامی آن چه شما در ذهن دارید را به انجام برساند

طراحی قالب اختصاصی

ما طراحی و اجرای بیش از 1200 قالب و سایت را در رزومه کاری خود بر جا گزارده ایم تیم طراحی قالب گروه جومینا آماده میباشد تا با آخرین متد های طراحی روز دنیا آنچه شما در ذهن دارید را تبدیل به قالب سایت شما نماید قالب های طراحی شده همگی واکنشگرا بوده و برای متورهای جستجو بهینه شده است

متقاضی محترم ..

خواهشمندیم قبل از مرور لیست خدماتی که در جدول پایین مشاهده خواهید کرد به دو نکته توجه نمایید :

نکته اول : ممکن است خدمت مورد درخواست شما در هیچ یک از پلان های اشتراک ما نگنجد . ما میتوانیم به صورت مورد نیز موارد مورد درخواست شما از جمله تغییرات در سایت ، بهینه سازی و یا نگارش افزونه را به انجام رسانیم . بدین منظور شما میباید در پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینا ثبت نام نمایید و در آنجا اقدام به ثبت درخواست نمایید
برای ورود به پرتال پشتیبانی از مشتریان جومینا کلیک کنید

نکته دوم : ممکن است تعاریفی که شما از خدمات قابل ارائه ما برداشت میکنید با آنچه که مدنظر ما میباشد تفاوت داشته باشد . برای آشنایی و درک بهتر خدمات ما ، در لیست زیر و در ستون خدمات ، روی عنوان هر سطر کلیک کنید تا توضیحات مربوط به آن سطر را مشاهده فرمایید
خدماتپشتیبانی رایگانطرح برنزیطرح نقره ایطرح طلائی

اطلاع رسانی انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا از طریق پیامک

زمانی که نسخه های جدید مدیریت محتوا منتشر میشود ، به اعضا توسط پیامک به شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام در سامانه وارد نموده اند ، اطلاع رسانی میشود

       

اطلاع رسانی انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا از طریق ایمیل

زمانی که نسخه جدیدی از مدیریت محتوا منتشر میشود به مشترکین از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود

       

مشاوره تلفنی در ساعات تعیین شده

کلیه مشترکین و غیرمشترکین مجازند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات 13 الی 17 با مدیریت سامانه در شرایط اضطراری تماس تلفنی برقرار کنند . شایان ذکر است که تماس تلفنی فقط جنبه مشاوره دارد و برای انجام درخواست ، مشترکین و غیرمشترکین میبایست درخواست خود را بصورت کتبی به واحد مربوطه ارسال کنند

       

اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی

اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی که به صورت عمومی منتشر و شناسائی میشود به مشترکین

       

اطلاع رسانی در مورد انتشار نسخه های جدید افزونه ها

گاها نسخه های افزونه ها از جمله کامپوننت ، ماژولها و پلاگین ها منتشر میشود که در این گونه مواقع نسخه های قبلی یا دارای مشکل بوده اند و یا امکانات جدیدی به آن ها اضافه شده اند . به مشترکین به محض انتشار نسخه های جدید از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود

       

ارتقا امنیت

امنیت در یک سایت دارای دو جنبه میباشد ، هاست و سایت . از نظر سایت افزونه های امنیتی نصب شده و تنظیمات لازم اعمال میگردد و از نظر هاست به مشترکین مشاوره داده میشود و در صورت وجود مشکل بدان ها اطلاع رسانی میگردد

       

رفع اشکال کارکرد افزونه ها در صورت امکان

گاها افزونه های نصب شده در سایت دارای اشکال عملکردی میباشند . این اشکال ها در دو دسته طبقه بندی میشوند ، دسته اول زمانی است که نیاز به تغییرات در ساختار کد نویسی افزونه میباشد و دسته دوم زمانی است که افزونه نیازمند تنظیمات مناسب میباشد . در این بند ، تغییرات کد نویسی و همچنین تنظیمات افزونه از پایه ، شامل پشتیبانی نمیشود

       

بروز رسانی نسخه مدیریت محتوا همزمان با انتشار نسخه های جدید

برای سایت های تحت پشتیبانی به محض انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا جوملا ، نسخه های جدید توسط خود ما بروز رسانی میشود
البته تا حدی که کار به مهاجرت کشیده نشود !
در صورت نیاز به مهاجرت میبایست در واحد ارتقا به جوملای فارسی تیم جومینا درخواست ارسال شود تا بر آن اساس برآورد هزینه صورت بگیرد
کلیه مشترکین طرحهای پشتیبانی فقط از هزینه مهاجرت هسته معاف میباشند

       

پاسخ گویی به تیکت ها

مشترکین میتوانند مسائل و مشکلات خود را که میتوان از طریق تیکت بدان ها پاسخ داد از این طریق پیگیری نمایند . توجه داشته باشید ، بسیاری از موارد را نمیتوان به صورت مکتوب پاسخ داد و پاسخ گویی توسط تیکت شامل رفع مشکلات جزئی و پیگیری مشکلات میباشد

       

بررسی سایت از نظر SEO

به محض دریافت اشتراک ، کارشناسان ما ظرف 15 روز کاری سایت مشترکین را از نظر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بررسی نموده و یک گزارش کتبی از کمبود ها و کاستی های وب سایت فعلی برای مشتریان ارسال خواهند نمود

       

تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت ماهیانه

درصورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما بصورت ماهیانه یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه خواهیم نمود و همواره قابل ارائه به شما میباشد . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است

       

ارسال DVD آموزش جوملا در 8 ساعت

گرچه ما پشتیبانی سایت شما را انجام میدهیم ، اما مشکل اساسی بیشتر مشتریان ما ، ورود اطلاعات و راهبری سایتشان میباشد . به همین منظور برای مشترکین DVD آموزشی در نظر گرفته شده است تا براحتی بتوانند طریقه کار با مدیریت محتوا جوملا را فراگرفته و سایت خود را مدیریت نمایند . افرادی که در گروه مشترکینی که این DVD های آموزشی تعلق میگیرد قرار ندارند ، میتوانند با مراجعه به سایت joominamarket.com از قسمت آموزش آن را تهیه نمایند

       

تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت هفتگی

در صورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما به صورت هفتگی یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه میکنیم . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است

       

رفع اشکال فارسی سازی قالب ها

درصورتی که قالب سایت مشترکین ، دارای مشکل فارسی سازی باشد ، ابتدا کارشناسان ما پس از بررسی سایت ، مشکلات را رفع نموده و موارد تغییر یافته را به مشترکین کتبا اعلام مینمایند و در صورت درخواست مشترکین موارد تشخیص داده توسط مشتریان و یا خود کارشناسان ما مرتفع میشود

       

ارتقا سرعت لود سایت

پس از دریافت اشتراک توسط مشترکین ، سایت اعلام شده از نظر ساختار و بهبود سرعت بارگذاری بررسی میگردد و مشکلات به مشترک کتبا اعلام میشود . پشتیبان شما موارد لازم جهت بهبود بارگذاری سایت را انجام داده و تغییرات انجام شده را کتبا اعلام خواهد نمود. توجه داشته باشید این کار یکبار در هنگام ابتدای اشتراک شما انجام خواهد شد . نگه داری سرعت بارگذاری بر عهده خود مشترک میباشد ، اما کارشناسان ما شما را برای ادامه مسیر راهنمایی خواهند نمود. همچنین با مطالعه کارهای انجام شده درخواهید یافت که از چه مواردی باید پرهیز نمایید

       

نصب سیستم مونیتورینگ برای سایت

سیستم مونیتورینگ ما ، هر 3 دقیقه یکبار ، سایت شما را به صورت خودکار بررسی مینماید و در صورت قطعی سرور ، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی میگردد

       

ارسال DVD آموزش طراحی قالب

در این DVD آموزشی شما CSS ، HTML و نحوه طراحی قالب را فراخواهید گرفت . این مورد به شما کمک مینماید تا تغییرات احتمالی مورد نظر را در افزونه ها و همچنین نحوه نمایش قالب خود را تغییر دهید

       

رفع اشکال فارسی سازی افزونه ها در نحوه نمایش

در بسیاری از موارد ، افزونه های استفاده شده و سایت دارای مشکل میباشد . با ایجاد درخواست مشترک مبنی بر تصحیح اشکالات فارسی سازی ، در صورتی که این اشکالات شامل موارد CSS باشد ، این مورد انجام شده و نتیجه کتبا به مشترک گزارش میشود

       

انتقال سایت در صورت نیاز به سرور مورد نظر

در صورتی که مشترک تقاضای انتقال سایت خود به سرور جدیدی را داشته باشد ، با ثبت درخواست ، برای وی انتقال انجام میشود

       

10% تخفیف در جومینا مارکت

با خرید اشتراک طلایی از 10 درصد تخفیف در جومینا مارکت برخوردار خواهید شد . مشترکین طرح طلایی برای دریافت محصولات موردنظرشون کافیست در همین سامانه ، از طریق ارسال تیکت ، محصولات موردنظر خود را اعلام نمایند

       

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

پس از ارائه گزارش کاستی ها ، جهت انطباق سایت با موتورهای جستجو ، با اعلام رضایت مشترک که میباید به صورت کتبی باشد ، تیم پشتیبان موارد را در سایت اعمال نموده و مشترکین میتوانند شاهد بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو باشند . در این مرحله میباید 3 نکته را در نظر داشت . اول آنکه این کار تنها یک بار در هنگام دریافت اشتراک انجام میشود و ادامه آن با خود مشترک میباشد و نکته دوم آن است که تغییر محتوا بر عهده تیم پشتیبان نمیباشد ، اما موارد مورد نیاز برای تغییر ، کتبا به مشترک اعلام میشود و نکته سوم آن که ، تغییرات قابل انجام در سطح offline page صورت میپذیرد

       

ارائه مشاوره جهت افزایش درآمد سایت

در بیشتر مواقع ، عدم ماندگاری یک سایت ناشی از عدم درآمد زایی آن است . برای مشترکین این دسته ، کارشناسان بازاریابی ما ، با تجربه ای که از عملکرد سایت های مشابه دارند میتوانند راه کارهای مفید جهت به درآمد رسیدن سایت ارائه نمایند

       

ورود محتوا

برای مشترکینی که شامل این سرویس میشود ، کارشناسان ما تا 10 ساعت ، محتوا ارائه شده توسط مشترک را ، در سایت وارد مینمایند . مازاد بر این 10 ساعت ، هر ساعت 20 هزار تومان محاسبه میشود

      10 ساعت

تعداد سایتهای قابل پذیرش جهت پشتیبانی

کلیه خدمات معرفی شده در هر یک از طرح های برنزی ، نقره ای و یا طلایی فقط برای یک سایت ارائه میشوند

  یک سایت یک سایت یک سایت
تعرفه پشتیبانی سه ماهه رایگان 310 هزار تومان 390 هزار تومان 530 هزار تومان
تعرفه پشتیبانی شش ماهه رایگان 380 هزار تومان 480 هزار تومان 640 هزار تومان
تعرفه پشتیبانی یکساله رایگان 520 هزار تومان 660 هزار تومان 860 هزار تومان
ممکن است شما تمایل داشته باشید تا به صورت موردی از سامانه پشتیبانی جومینا استفاده نمایید برای ایجاد درخواست کلیک کنید
اشتراک
!-->